Czyli Gdansk jest w dupie z produkcja paliwa ... jednego arbusa by tylko sie dalo rocznie zatankować hahahah
Odpowiedz
anonim209(*.*.190.209)wysłano z m.cda.pl 2017-02-17 19:05:10+3
@fgsfg2: Ton a nie Litrów... przelicz sobie... (paliwo jest gęstsze tym samym cięższe niż woda - nie licz *1000)
Odpowiedz
anonim82(*.*.178.82)wysłano z m.cda.pl 2017-02-19 11:26:430
@fgsfg2: Tona to nie litr, głąbie kapuściany. Haha, kak soę ośmieszył, a chciał być fajny hahaha...
Odpowiedz
anonim106(*.*.121.106)2017-02-22 13:06:170
@fgsfg2: w dupie to ty jesteś z matematyką. widać że znasz się na muzyce - a nie sorry to są pierdy z Twojej du.py
Odpowiedz
anonim193(*.*.150.193) 2017-02-17 15:33:38+3
patrze 4 komentarze wchodzę a tu tylko 3 a gdzie reszta ja się pytam?
Odpowiedz
anonim106(*.*.121.106) 2017-02-22 13:01:38+2
Czyli do Boeinga 787 paliwo kosztuje ponad 5pln a do Airbusa A380 już tylko 3 PLN cena średnia paliwa 4PLN-witaj logiko, żegnaj szkoło. Temperatura krzepnięcia paliwa Jet A1 to ok.43-47 stopni. Poniżej tej temp. trzeba stosować ogrzewacze paliwa albo latać niżej-gdzie jest cieplej :-) Można dodać dodatek do paliwa "Prist". Na Orlenie (tym lotniczym) paliwo JetA1 można kupić średnio za 2,9 PLN brutto i można wlać te paliwo do diesla 50/50 z ON i jeździmy samochodem na paliwie lotniczym-wiem, naukowcy mnie nienawidzą. Starsze auta bez komputera nic nawet nie zauważą :-))) Co do tankowania, samolot tankujemy: Wydajność rozładunkowa: Natężenie przepływu przez węże pokładowe 4000 l/min :-))))) i to nie jest maks! Airbus A380:Pojemność zbiorników to 310 000 litrów-to się zgadza!. Tankowanie samolotu trwa ok. 45 - 60 minut.
Odpowiedz
anonim240(*.*.65.240) 2017-04-14 03:38:47+1
bzdura jakby paliwo do samolotu z 210-250 miejscami na pokładzie kosztowało ponad 600tys to nikomu nie opłacałoby się nigdzie latać
Odpowiedz
Komentarze z FB
Dodaj komentarz
a gdzie reszta ja się pytam? Odpowiedz
Odpowiedz