Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
anonim191(*.*.13.191) 2016-01-26 19:04:24+17
rany ludzie, TIR utarła się nazwa zwyczajowa i w jest całkiem OK a tu jakieś profesorki pierdolą że ciągnik siodłowy. No i co z tego? A jak już macie być tacy dokładni to może lepiej ciągnik siodłowy z naczepą? debile
Odpowiedz
anonim191(*.*.4.191) wysłano z m.cda.pl 2016-01-26 18:42:28+13
Widzisz na ulicy wielki samochód to co mówisz. TIR czy ciągnik siodłowy. Zauważ że a nie których naczepa pisze TIR. Albo te o na ulicach stoją, to co mówisz. Stoją ciągniki siodłowe czy TIRÓWY. Więc słowo TIR jak najbardziej poprawne.
Odpowiedz
anonim77(*.*.9.77)wysłano z m.cda.pl 2016-01-27 07:32:02+1
@anonim: Ciągnik siodłowy lub zestaw . Wiem co tir i denerwuje mnie jak ktoś używa nazwy tir na ciągnik siodłowy
Odpowiedz
anonim66(*.*.9.66)wysłano z m.cda.pl 2016-01-27 07:41:24+1
@anonim: Tsbliczka oznacza uproszczone procedury celne na przejściacj granicznych przy zaplombowanym ładunku
Odpowiedz
Dwa tiry tej samej marki się tenteges i macie zdeformowane dziecko.
Odpowiedz
anonim77(*.*.9.77) wysłano z m.cda.pl 2016-01-27 07:37:08+1
TIR (skrót od fr. Transport International Routier[1] – Międzynarodowy Transport Drogowy) – międzynarodowa konwencja celna z 14 listopada 1975 (z późniejszymi zmianami), dotycząca przewozu towarów samochodami ciężarowymi w transporcie międzynarodowym, pozwalająca uprościć procedury na przejściach granicznych i w urzędach celnych, celem większej skuteczności przewozów drogowych.
Samochód ciężarowy poruszający się na karnecie TIR wyjeżdżający z jednego państwa jest - w myśl konwencji TIR - sprawdzany i plombowany na przejściach granicznych albo w dowolnym Urzędzie Celnym zlokalizowanym w środku kraju wywozu towaru, a zostaje odplombowany i skontrolowany dopiero w państwie docelowym, natomiast wszystkie granice krajów tranzytowych mija z formalnościami ograniczonymi do minimum
Odpowiedz
anonim66(*.*.9.66)wysłano z m.cda.pl 2016-01-27 07:37:510
Komentarze z FB
Dodaj komentarz
debile Odpowiedz
Samochód ciężarowy poruszający się na karnecie TIR wyjeżdżający z jednego państwa jest - w myśl konwencji TIR - sprawdzany i plombowany na przejściach granicznych albo w dowolnym Urzędzie Celnym zlokalizowanym w środku kraju wywozu towaru, a zostaje odplombowany i skontrolowany dopiero w państwie docelowym, natomiast wszystkie granice krajów tranzytowych mija z formalnościami ograniczonymi do minimum Odpowiedz