Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
anonim134(*.*.222.134) 2015-02-10 17:37:56+30
Nie rozumiem, że ludzie w XXI wieku nadal wierzą w to co jest napisane w tych książkach. Odpowiedz
anonim218(*.*.126.218)2015-02-10 18:22:21+3
@anonim: Bo jesteś głupi, gdybyś nie był to byś rozumiał, niekoniecznie wierzył, ale jesteś tylko idiotą, który nawet nie przeczytał nigdy żadnej z "tych książek".
Odpowiedz
@anonim: typowa "głeboka" wypowiedż katolickiego niedorozwoja. Przyznam jednak,ze nastąpił pewien postęp, choc to nie wasza zasługa. Stosy zastąpiliscie skowytem i inwektywami. A słyszałes moze zakłamany skurwysynu o tej waszej "miłosci bliźniego"? Ja ci mogę powiedziec,że jestes szmatą, a twoim psim obowiazkiem jest nadstawić drugi policzek i miłowac mnie jak siebie samego, zakłamany hipokryto
Odpowiedz
anonim155(*.*.145.155) 2015-02-10 22:03:38+3
Trzeba NAPRAWDĘ być jebanym bezmózgim debilem aby wypisywać takie brednie. Zaden reżim, zadna religia nie WYMORDOWAŁA tylu ludzi co to watykańskie kurestwo. Niestety odmóżdżeniec poddany tresurze w tej sekcie, który z głęboką powagą bełkocze o wiecznym dziewictwie matki kilkorga dzieci, zresztą "królowej" Polski jest w stanie uwierzyć w każdą najbardziej niedorzeczną brednie
Odpowiedz
anonim72(*.*.140.72)2015-02-10 22:23:11+6
@anonim: Widzę że jakiemuś twojemu przodkowi któraś z krucjat ukochaną kozę zabiła i stąd tyle jadu.
Odpowiedz
Do Wierzących ( w co kolwiek ). Bogów było/jest ok. 2700, takich jak Zeus, Apollo, Ra, Siwa, Thor, Odyn, itd. wy nie wierzycie w ok. 2699 a ja posunąłem się tylko o jednego dalej więc jesteście prawie takimi samymi ateistami jak ja. Odpowiedz
anonim165(*.*.29.165) 2015-02-10 21:51:22+2
Detal. Islam jest nie do pogodzenia z kultura chrześcijańska, bo już w Biblii jest napisane "oddajcie Bogu co boskie, a cesarzowi co cesarskie", więc od wczesnego średniowiecza kościół i państwo są dwiema odrębnymi instytucjami - czasami słabiej, czasami silniej związanymi, ale zawsze odrębnymi. W kulturze islamu takiego podziału nie ma. I tu jest problem, a nie w jakichś detalach, które z praktyką nie mają wiele wspólnego :)
Odpowiedz
anonim155(*.*.145.155)2015-02-10 22:07:05+3
@anonim: dawno nikt mnie tak nie ubawił swoim upośledzeniem. Komu jebany katolicki bezmózgu chcesz wmówić,ze kośćiół i państwo są dwiema oddzielnymi instytucjami? I to od wczesnego sredniowiecza? GDZIE?? Stanowisz doskonały przykład na potwierdzenie głebokiej prawdy, że "mózg" owcy poddany tresurze w religijnej sekcie ulega trwałej degeneracji
Odpowiedz
anonim136(*.*.200.136) 2015-02-10 19:12:59+2
Bóg skazał syna na śmierć? Myślałem że Jezus dobrowolne oddał życie za ludzi. No ale Ty czytałeś więc wiesz lepiej.
Odpowiedz
@anonim: I przede wszystkim dlaczego Bóg skazał go na śmierć. Aby wybaczyć grzech pierwotny. Nie mógł po prostu wybaczyć, tylko przy okazji skazał syna na cierpienie i śmierć. (przyjemniaczek)
Odpowiedz
Więc skazał samego siebie na śmierć. Więc popełnił samobójstwo, czyli popełnił bardzo ciężki grzech. I na tym zbudowana jest religia katolicka.
Odpowiedz
Psalm 137 8 Córo Babilonu, niszczycielko, szczęśliwy, kto ci odpłaci za zło, jakie nam wyrządziłaś! 9 Szczęśliwy, kto schwyci i rozbije o skałę twoje dzieci.
@anonim: W nowym testamencie Bóg skazuje swojego syna na tortury i śmierć. A poza tym w nowym tesamencie pisze jak wół że bóg jest taki sam i się nie zmienił. Radze poczytać zanim zaczniesz cokolwiek pisać.
Odpowiedz
anonim7(*.*.155.7)2015-02-10 20:31:59+2
@kohomoto: Nie masz racji. W nowym testamencie Bóg skazuje siebie na tortury i śmierć. Bo Bóg i Jezus to ta sama osoba. Radze tobie poczytać zanim zaczniesz cokolwiek pisać.
Odpowiedz
@anonim: Więc Jezus jest synem bożym i bogiem w jednym i przekazywał swoim uczniom słowa swego ojca, czyli swoje a na krzyżu mówił między innymi "Ojcze, w ręce Twoje oddaję ducha mojego." oraz "Ojcze, przebacz im, bo nie wiedzą, co czynią." tzn. twoim zdaniem gadał do siebie ? Moim zdaniem albo coś się tutaj nie trzyma kupy, albo Bóg ma rozdwojenie jaźni
Odpowiedz
@anonim: Jest tylko jeden Bóg w trzech Osobach Boskich: Ojca, Syna i Ducha Świętego i każda z tych Osób zachowuje pełną odrębność od pozostałych.[...]Ojciec jest Bogiem, Syn jest Bogiem i Duch Święty jest Bogiem, lecz nie są oni trzema Bogami, lecz jednym Bogiem. - św. Grzegorz Cudotwórca Śmierdzi mi to zakamuflowanym politeizmem. Odpowiedz
anonim155(*.*.145.155)2015-02-10 22:13:15+2
@anonim: masz rację "bóg", Jezus i "święty" duch to jedna osoba. Jest więc jednocześnie ojcem, swoim synem i gołebicą. Problem pojawia się przy mamusi syna, która jest, jednocześnie matką i żoną Jezusa. Wszak jest on swoim ojcem. Nie wiem tylko jaki jest jej związek z gołębiem ale niewątpliwie równie głęboki. W końcu wieczna dziewica sypiająca ze swoim mężem i matka kilkorga dzieci żywcem zabrana do "nieba" znajdującego się za sklepieniem nad naszymi głowami, do którego przyklejone są gwiazdy i po którym kraży słońce w swym ruchu wokół Ziemi stanowi poważne wyzwanie intelektualne dla kazdego bezmózgiego bydlęcia z tej sekty pojebów
Odpowiedz
Komentarze z FB
Dodaj komentarz
Odpowiedz
Odpowiedz
No ale Ty czytałeś więc wiesz lepiej. Odpowiedz
Nie mógł po prostu wybaczyć, tylko przy okazji skazał syna na cierpienie i śmierć. (przyjemniaczek) Odpowiedz
Więc skazał samego siebie na śmierć. Więc popełnił samobójstwo, czyli popełnił bardzo ciężki grzech. I na tym zbudowana jest religia katolicka. Odpowiedz
8 Córo Babilonu, niszczycielko,
szczęśliwy, kto ci odpłaci
za zło, jakie nam wyrządziłaś!
9 Szczęśliwy, kto schwyci i rozbije
o skałę twoje dzieci.
Odpowiedz
Moim zdaniem albo coś się tutaj nie trzyma kupy, albo Bóg ma rozdwojenie jaźni Odpowiedz
Osób zachowuje pełną odrębność od pozostałych.[...]Ojciec jest Bogiem, Syn jest Bogiem i Duch Święty jest Bogiem, lecz nie są oni trzema Bogami, lecz jednym Bogiem. - św. Grzegorz Cudotwórca
Śmierdzi mi to zakamuflowanym politeizmem.
Odpowiedz