Komentarze z FB

Dodaj komentarz

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
avatar
anonim189 (*.*.126.189) 2014-12-15 14:35:33 +22
Pomyślcie sobie jak zaawansowani technologicznie byśmy byli, gdyby nie religia i to prymitywne średniowiecze, w którym każdego mądrzejszego trzeba było spalić. Przez cały ten debilizm jesteśmy stratni o 1000 lat, więc pewnie byśmy na inne planety latali w innych układach słonecznych. Odpowiedz
stalion 2014-12-15 14:55:21 +2
@anonim: Masz całkowitą rację. No ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. :-) Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.101.94) 2014-12-15 15:38:31 +1
@Lotnik37: Poprawka te rzeczy nie zostały wynalezione.
Istniały już wcześniej tylko w innym wydaniu rzeczy które podałeś są tylko ulepszeniami poprzednich jak ty to "Wynalazków".

I tak - to pierwszy komentarz, w którym cię nie obrażam , bo zamierzam być mądrzejszy od ciebie.

Tysiące lat przed "Chrystusem 0 r.n.e" wiele rzeczy już istniało. Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.224.236) 2014-12-15 15:40:34 0
@anonim: @ 101.94 a podasz nam jakieś źródło tych rewelacji czy ograniczysz się tylko do "wiem ale nie powiem" Odpowiedz
pixi160 2014-12-15 17:23:03 +1
@Lotnik37: Nie wiem czy zauważyłeś ale co najmniej 75% tych wynalazków zostało wynalezione poza Europą, więc jak wcześniej już zauważono " Religia (zwłaszcza katolicka) opóźnia rozwój nauki" Odpowiedz
demon119 2014-12-15 17:28:12 +1
@Lotnik37: Lotnik tylko to kościół uznawał za herezję np teorię Kopernika, według której to planety krążą wokół słońca i wielu ludzi spalił bo tak myślało ...
Gdy się antyk kończył to właśnie genialni katolicy wpadli na pomysł spalenia wszelkich książek z Rzymu np o rasowej hodowli koni i początek średniowiecza jest cofnięciem się w rozwoju właśnie przez kochanych katolików ...
Inkwizycja + wyprawy krzyżowe kolejne wspaniałe pomysły kościoła katolickiego.
Wpajanie ludziom ściemy i zmyślanie co jest napisane w Biblii w tym też duchowieństwo się specjalizowało (zresztą do dzisiaj ale to już bez komentarza xd )

Więc Gdyby nie było katolicyzmu zresztą jak większość religi to świat niewątpliwie byłby dzisiaj o wiele bardziej rozwinięty. Odpowiedz
pixi160 2014-12-15 17:34:22 +1
@demon119: Każda religia służy wyłącznie jednemu celowi: daje nadzieje,że po śmierci istnieje jakiekolwiek życie. To przez ludzki strach i nie zrozumienie świata powstały religie. Odpowiedz
demon119 2014-12-15 17:42:07 +1
@pixi160: Uwierz, że nie wszystkie religie xd Obecnie jest ich zbyt dużo by mierzyć je jedną miarką.
Np religia latającego potwora spaghetti raczej nie służy temu celowi xd
Wiele religii powstało także by wyciągać od ludzi kasę. Kościół katolicki do dzisiaj temu służy. Począwszy już od średniowiecza i popularnej dziesięciny. Odpowiedz
pixi160 2014-12-15 18:03:29 0
@demon119: Zapomniałem o tym potworze spaghetti xD Moim zdaniem powstały poprzez strach ludzki ,a to jak inni wykorzystują cudzą naiwność to już inna sprawa Odpowiedz
demon119 2014-12-15 20:15:03 +1
@Lotnik37: Na wyprawy krzyżowe szli mordercy i złodzieje ? Tak ale w niewielkim % Bo taki władca jak Ryszard lwie serce zabierał ze sobą własnych żołnierzy.
Co nam daje postęp ? A np to, że przepływ informacji jest o wiele lepszy niż dawniej to raz.
Dwa najpewniej gdybyś urodził się w średniowieczu to byś robił na roli i nawet do szkoły byś nie poszedł. Więc ludzie byli o wiele mniej edukowani. Rozwój poprawił sytuację w tym zakresie.

Wynalazki robili po to tylko by ułatwić życie ? Kolejny fejk Kopernik myślał o planetach by ułatwić życie xd Odpowiedz
pixi160 2014-12-15 21:31:44 +1
@Lotnik37: 1.Zauważ że nigdzie nie nazwałem tych ludzi głupcami, po prostu krytykuje ich sposób myślenia na ten temat ,a to dwie różne sprawy.
2. Turcy Seldżuccy nie prześladowali Chrześcijan, oni po prostu zabronili im wstępu na półwysep arabski.
3. W średniowiecznej Europie powstało stosunkowo niewiele wynalazków polepszających życie, zaryzykowałbym nawet stwierdzenie ,że większość je pogorszyło bo kościół katolicki skupił się na niszczeniu swoich wrogów poprzez np.tortury . Owszem, w Europie powstało większość wynalazków ale powstawały one w okresie oświecenia. Odpowiedz
pixi160 2014-12-15 21:43:09 0
@Lotnik37: A co do twojej listy wynalazków i odkryć to niemam zielonego pojęcia zkąd ty niektóre z nich wziełeś. Indie ok600rok? Już Aleksander wielki walczył na terenie Indii. Już dawno to udowodniono. Destylacja alkoholu rok 900? Czy ty serio myślisz ,że Słowianie tyle czekali? :D
Kołowrotek rok1300? Już Rzymianie z nich korzystali, Grecy bronili Syracuse przed np,Kartaginczykami Balistami.Myślisz ,że chciało im się naciągać cienciwe tak jak łuk? Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.110.123) 2014-12-15 22:59:35 0
@pixi160: nie ma co z nim dyskutowac, znowu chce narzucać swoje głupie argumenty. Żeby się chociaż raz rzetelnie wypowiedział na jakiś temat. Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.110.123) 2014-12-15 23:01:22 0
@pixi160: a propo wynalazków nie wiesz skąd klepie ? z internetu wszystko. Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.110.123) 2014-12-15 23:05:47 0
@Lotnik37: Lotnik weź Ty się ogarnij. Pierwsza i podstawowa przyczyna krucjat to była chec odzyskania ziemi świętej. Nie jakies tam przesladowania. To wie każde dziecko, które zaczyna się uczyć historii. Nie próbuj tutaj tworzyć nowej. Odpowiedz
pixi160 2014-12-15 23:11:16 0
@anonim: Nie odzyskania lecz zajęcia. "Ziemia Święta" nigdy nie należała do katolików. W tamtych rejonach powstało Chrześcijaństwo. Ale próbę przejęcia jej przez Katolików z tego powodu można porównać do powodów zajęcia Krymu przez Rosję. Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.110.123) 2014-12-15 23:11:48 0
@anonim: a tak w ogole, to wiadomo. Kościołowi chodziło o kasiutrę i cheć wzbogacenia sie. Z resztą tak samo jak rycerzom. Nie oszukujmy się, ludzie byli pazerni na majątki od zawsze. Odpowiedz
maciejwojt7 2014-12-16 01:28:18 0
@pixi160: Nie zgadzam się, twoja wiedza nie ma nawet podłoża naukowego a jest jedynie opinią. Z tego co wiem, Religia Katolicka nie ma TYLKO sensu w tym żeby istniało życie po śmierci. Jest też po to aby budować jedność z drugim człowiekiem, tzw. wspólnotę :D ale zakładam że wypowiadanie opinii jest łatwiejsze niż sięgnięcie do źródeł. Bez obrazy. Odpowiedz
pixi160 2014-12-16 02:10:13 +1
@maciejwojt7: Nie uraziłeś mnie, każdy sensowna krytyka jest mile widziana :D. Przyznaje bez bicia ,że moja wiedza o religiach jest wzięta z własnego doświadczenia, kilku przeczytanych książek oraz zaobserwowanych wydarzeń, dla niektórych to dużo innym nie wystarczy, aczkolwiek nie zaobserwowałem by kościół katolicki tworzył jakąś wspólnotę ludzi, a przynajmniej nie jakiej uczono nas np. na religii w szkole. Za to z faktów historycznych oraz aktualnych wydarzeń łatwo jest wysnuć opinie,że kościół katolicki tworzy "wspólnotę" która przypomina organizację, firmę która nastawiona jest na zysk. O życiu po śmierci pisałem w kontekście większości znanych mi osób wierzących u których łatwo jest zaobserwować właśnie to ,że boja się śmierci oraz tego co jest po niej. Odpowiedz
avatar
anonim222 (*.*.118.222) 2014-12-16 07:45:10 0
@maciejwojt7: A jakie podłoże naukowe ma Religia Katolicka ? To jedna wielka teoria i spekulacje i udowadnienie między wierzącymi i ateistami czy Bóg istnieje. Odpowiedz
pixi160 2014-12-16 10:12:22 0
@Lotnik37: Nie tylko turcy prześladowali żydów, już wcześniej byli prześladowani przez chrześcijan i nie tylko więc ten argument z ich prześladowaniami jest po prostu słaby. Serio myślisz ,że liczba zero była "wynaleziona" tak późno? Przestań wierzyć wikipedii. Odpowiedz
avatar
anonim240 (*.*.198.240) wysłano z m.cda.pl 2014-12-16 15:58:15 0
@anonim: Jesteś zjebany i tyle... Musisz więcej historii się pouczyć a potem wypowiadać się na temat Religi czy palenia ludzi żywcem. Odpowiedz
avatar
anonim195 (*.*.202.195) 2014-12-15 17:38:52 +2
W Stanach Zjednoczonych, Azji i Australii jakoś nie było nigdy średniowiecza, a nie widzę, żeby byli 1000 lat przed nami. To nie wiara jest winowajcą, tylko ludzka chciwość i głupota, niestety również tych duchownych. Odpowiedz
demon119 2014-12-15 18:02:22 +1
@anonim: Najpierw lekcja historii wiesz w którym roku powstało USA ?
Druga sprawa gdybyś sobie nie zdawał sprawy jest coś takiego jak transport, podróże itd. Nie jest możliwym by technologia w 1 kontynencie była znacząco bardziej rozwinięta od tej z innego gdyż dane będą między ludźmi pomiędzy nimi po prostu przekazywane. Odpowiedz
avatar
anonim195 (*.*.202.195) 2014-12-16 00:29:42 +3
@demon119: Chodziło mi raczej o kontynenty, które obecnie noszą te nazwy. Na terenie WSPÓŁCZESNEJ Australii i Azji Chrześcijaństwo nigdy nie miało wiele do powiedzenia, więc teoria o tym, że średniowieczne panowanie kościoła spowodowało zastój technologiczny jest niedorzeczna. Odpowiedz
GimbwANALfabetaiCiota 2014-12-15 13:35:33 +1
Mur zajebisty. Projektował kretyn. Odpowiedz
piteras 2014-12-15 15:32:10 +4
GimbwANALfabetaiCiota 2014-12-15 19:44:07 0
@piteras: Pietras :* byłeś wczoraj świetny. Odpowiedz
avatar
anonim55 (*.*.144.55) wysłano z m.cda.pl 2014-12-31 22:01:33 0
Tylko kto zakładał pierwsze uniwersytety jak nie Kościół? Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.21.3) 2014-12-15 12:34:24 0
A co robi bazylika sw. Piotra po lewej stronie muru? Odpowiedz
avatar
anonim210 (*.*.149.210) 2014-12-15 13:08:46 +6
@anonim: Z tak idealnie oddanymi detalami może być to równie dobrze Waszyngtoński Kapitol -.- Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.101.94) 2014-12-15 15:40:09 +1
@anonim: bo to jest kapitol o.o przecież można to wydedukować po stojących obok budynkach z flagami Stanów Zjednoczonych. Odpowiedz

Pamiętaj!

heheszki,kasownik,MPK
Dodaj komentarz (7)
dodaj do ulubionych
Dodałeś do ulubionych!

Co z barkiem Kamila Glika

Barek,Bark,Kamil Glik
Dodaj komentarz (9)
dodaj do ulubionych
Dodałeś do ulubionych!
Następna strona >

Logowanie