Nie czytałem do końca tych wypocin, ale powiem szczerze, że człowiek po stronie obsługi klienta zachował się bardzo przyzwoicie i to się chwali.
Odpowiedz
Najbardziej wkurwiające jest to, że jako pracownik nie możesz powiedzieć takiemu kretynowi, żeby się jebał na drzewo, tylko ciągnąć taką bezsensowną gadkę. Gówniarz pewnie opluł sobie cały monitor ze śmiechu pisząc te swoje farmazony, a człowiekowi po drugiej stronie puszczają nerwy. Dlatego nie polecam nikomu pracy na infolinii, ani czegoś podobnego, bo tylko człowiek traci nerwy, a na koniec miesiąca psi chuj dostaje, wiem co piszę, bo sam rzuciłem podobną pracę.
Odpowiedz
anonim113(*.*.60.113)2014-12-10 13:08:58+2
@anonim: haha znam ten ból, pracowalem w orange/tpsa i mnie gostek opieprzal 30 min bo pomagal slupy stawiac i teraz znizek nie ma. inny ze jest weteranem i mam mu nie wciskac kitu.. ech :p
Odpowiedz
anonim195(*.*.202.195) 2014-12-10 12:54:05+1
Sam kiedyś skończy w podobnej pracy i będzie się użerać z jeszcze większymi debilami.
Odpowiedz
Już po zdjęciu widać, że to półgłówek. Coś mu pewnie mózg wypaliło.. zbyt częste wizyty na solarium albo lampa błyskowa od cykania selfie. Trzeba być wyrozumiałym
Odpowiedz
ech! Taki wielki koń a do cioci lata po buziaki, gdy ta mamusie odwiedza. Tylko takie skojarzenie o Dariuszu Ł się nasuwa. Z początku jest zabawnie, po chwili, zamiast błyskotliwie pajacować, by umilić nam i sobie życie, Dariusz Ł pokazuje jakim jest durniem z płytkim poczuciem humoru. a teraz, Dariuszku, sio do cioci po buziaka.
Odpowiedz
anonim113(*.*.60.113) 2014-12-10 12:55:430
szkoda ze zwykli pracownicy musieli sie uzerac z nim, ale sam pomysl zeby dowalic marketom popieram.. niestety osoby ktorym trzeba dowalic sa otoczeni murem z pracownikow:(
Odpowiedz
Komentarze z FB
Dodaj komentarz
Odpowiedz