+ Napisz wiadomość
4391075 odsłon wideo
Dołączył(a): 2015-03-11
Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania05:43 4694 05:43wyprzedzaczPL #1 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 04:52 27975 04:52wyprzedzaczPL #2 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.03:54 31160 03:54wyprzedzaczPL #3 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 03:40 45216 03:40wyprzedzaczPL #4 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.03:45 29428 03:45wyprzedzaczPL #5 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Patologie wyprzedzania w PL.
Wyprzedzanie – manewr wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania
03:11 26232 03:11wyprzedzaczPL #6 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

patologie wyprzedzania na polskich drogach03:23 29588 03:23wyprzedzaczPL #7 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Brak wyobraźni, pośpiech, brawura, arogancja, egoizm – tak zabijamy i tak giniemy na polskich drogach03:34 20576 03:34wyprzedzaczPL #8 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania03:40 18640 03:40wyprzedzaczPL #9 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.

03:38 13886 03:38wyprzedzaczPL #10 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 03:16 452 03:16wyprzedzaczPL #11 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 
Jakby tego było mało dochodzi do tego ciągły pośpiech, ignorancja, egoizm, brak pokory, krótkowzroczność, bardzo często zwykłe chamstwo i głupota. 
Najsmutniejsze i najbardziej przerażające jest to, że ponad 90 proc. polskich kierowców uważa swoje umiejętności prowadzenia samochodu za wyższe niż przeciętna...  

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.

03:28 12950 03:28wyprzedzaczPL #12 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Błędy, pośpiech, brawura, głupota, ignorancja, egoizm, bezmyślność  tak wyprzedzamy na polskich drogach.
wyprzedzaczPL #1303:26 8050 03:26wyprzedzaczPL #13 720p 720p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 
Towarzyszy mu ciągły pośpiech, ignorancja, egoizm, brak pokory, krótkowzroczność, bardzo często zwykłe chamstwo i głupota. 
Najsmutniejsze i najbardziej przerażające jest to, że ponad 90 proc. polskich kierowców uważa swoje umiejętności prowadzenia samochodu za wyższe niż przeciętna...  

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić  wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas  mniejsza widoczność  więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu ECO  czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym  powiedzmy sobie szczerze  nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc.

WŁĄCZ POWIADOMIENIA klikając ikonę dzwonka obok subskrybuj nie przegapisz żadnego odcinka 

Ponad 88,000 widzów na facebooku  https://www.facebook.com/polskiedrogi.tv
polskiedrogiPLUS  https://bit.ly/2MFLKxM
Instagram  https://www.instagram.com/polskiedrogitv
Wszystkie odcinki  https://polskiedrogi-tv.pl/category/wyprzedzaczpl
patronite.pl  https://patronite.pl/PolskieDrogi
Twitter  https://twitter.com/polskiedrogiTV
Jedź bezpiecznie  https://www.youtube.com/user/TVPjb/videos
Bezpieczny przejazd  http://www.bezpieczny-przejazd.pl

Serdecznie podziękowania dla wszystkich autorów, za pomoc w tworzeniu serii wyprzedzaczPL oraz kanału Polskie Drogi.

muzyka: Ringing Ambient Background
https://tiny.pl/t4mxq03:12 26075 03:12wyprzedzaczPL #14 1080p 1080p

Dodał: Polskie_Drogi