+ Napisz wiadomość
30272 odsłon wideo
Dołączył(a): 2020-03-11
Nastąpiła recesja w gospodarce. Świat się wali, ale istnieją sposoby, żeby zwiększyć zysk w firmie. Sprawdź!
  https://sklep.adriankolodziej.pl/funnel/ups/ukryte-przelaczniki-sprzedazy/
Wyzwanie 21-dni: https://sklep.adriankolodziej.pl/funnel/wyzwanie/21-dniowe-wyzwanie/
Zapraszam na bezpłatny webinar Jak zbudować wirtualne nieruchomości, czyli serwisy, które przynoszą dochód pasywny:
https://sklep.adriankolodziej.pl/funnel/webinar-wn/webinar/
 Grupa na FB: http://bit.ly/2M7hHy6

SPIS TREŚCI:
Jak rozwijać firmę w czasie kryzysu?

1. Zwiększ nakłady na reklamę.

Większość osób boi się reklamować. Tymczasem reklama, dzięki temu jest tańsza. Ludzie nie przestają kupować. Wydają ostrożnie. Jednak jeśli się nie boisz, zwiększ nakłady na reklamę. Efekt będzie taki, że uzyskasz wzrost, wtedy gdy konkurencja będzie się kurczyć. Gdy rynek wróci na dobre tory, będziesz przed nimi. Szukaj idealnego scenariusza.

2. Przenieś firmę do internetu.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, przenieś firmę do internetu. Gdy kurczą się biznesy lokalne, rośnie sprzedaż online. Ten trend istniał od wielu lat, ale teraz dynamicznie przyśpieszył.

3. Wprowadź nowe produkty lub usługi.

Na pewno masz już bazę klientów. Biznes można rozwijać na 3 sposoby.

Nowi klienci X wartość zamówienia X Częstotliwość zakupowa.

Wprowadzając nowe produkty uzyskasz większą częstotliwość zakupową. Tym samym zarobisz więcej. Zastanów się, co potrzebują klienci i daj im to.

4. Poszukaj najlepszych klientów na rynku.

Tam, gdzieś na rynku są osoby, które mają pieniadze. Zlokalizuj ich i zaproponuj produkty premium. Na takich produktach zawsze jest wysoka marża.

5. Wprowadź 3 wersje cenowe.

Każdy produkt może być w 3 wersjach cenowych. Silver, Gold i Premium. Często dając 3 opcje, klienci decydują się na drugą opcję. Dlatego warto to wprowadzić.

6. Przestań wydawać pieniądze na głupoty.

Większość firm skupia się na projektowaniu loga, strony i innych niepotrzebnych rzeczach. Nie bądź jak inni.

7. Powiększ wartość zamówienia.

Gdy klient coś kupuje, zaproponuj dodatkowy produkt przy kasie. Część ludzi go weźmie.

8. Oferuj bezpłatną konsultację lub audyt.

Dobrze zrobiona konsultacje dostarczy Ci większą ilość klientów, o wyższej jakości. Nie bój się stosować tej strategii.17:231080p 14 17:23Rozwiń Firmę W Czasie KRYZYSU! 1080p

Dodał: kolodziejadrian

00:24720p 15 00:24RÓB TO DLA FRAJDY! [SUBSKRYBUJ] 720p

Dodał: kolodziejadrian

W tym nagraniu zobaczysz dlaczego mniej, daje więcej korzyści. Jak szybciej rozwijać biznes, robiąc mniej rzeczy. Sprawdź!
 Wyzwanie 21-dni: https://sklep.adriankolodziej.pl/funnel/wyzwanie/21-dniowe-wyzwanie/
Zapraszam na bezpłatny webinar Jak zbudować wirtualne nieruchomości, czyli serwisy, które przynoszą dochód pasywny:
https://sklep.adriankolodziej.pl/funnel/webinar-wn/webinar/
 Grupa na FB: http://bit.ly/2M7hHy6

Żyjemy w świecie, gdzie każdy guru biznesowy mówi Ci, że czegoś potrzebujesz.

Co więcej, gdy zaczynasz te wszystkie rzeczy wdrażać nie masz spektakularnych efektów, rośnie Twoja frustracja i stajesz się zestresowany. Nawet wręcz przytłoczony.

1. Jedne źródło reklam.

Wszyscy chcemy być w każdym możliwym miejscu. To jest cholerny błąd. Wybierz 1 źródło reklam, dopracuj go i dopiero przejdź dalej. Skup się na np. facebooku, opracuj szkolenie dla zespołu, gotowce i procedury, a dopiero potem idź dalej. Musisz odnieść sukces w 1 miejscu, abyś mógł przejść dalej. Nie musisz uruchamiać reklam w każdym medium.

2. Jeden lejek.

Nie trzeba wydawać 5 produktów miesięcznie. Jeden dobry produkt, świetnie dopracowana oferta, pomoże Ci osiągnąć sukces. Każdy mój klient, który odniósł sukces zazwyczaj przez pierwsze 12-24 miesiące stosował jeden lejek. Dopracował go do perfekcji, a dopiero później użyto innych metod. Twój biznes powinien być prosty i jak najmniej frustrujący.

3. Oprogramowanie.

Nie musisz mieć każdego dostępnego softu. Wystarczy autoresponder, optimizepress, cartflow i dokumenty google. Kiedyś kupowałem wszystkie softy jak popadło. To był błąd i strata pieniędzy.

4. Media społecznościowe.

Większość ludzi skupia się na każdy możliwym medium. Totalna głupota. Wybierz sobie blog, youtube, facebook, ig lub snapchat. Wybierz jedno medium i odnieś w nim sukces. Dopiero następnie wykorzystaj sukces, aby przejść do kolejnego. Bycie w każdym miejscu Ci nie pomoże.

5. Stosuj minimalizm w swoim życiu.

Ile masz gratów, które zajmują pomieszczenie? Uporząduj biurko, pozbyj się wszystkiego, wywal większośc gratów z pokoju. Zobaczysz, że zwiększysz skupienie. Pamiętaj, że wszystko, co kupujesz odbiera Twój czas. Im mniej decyzji, im mniej rozpraszaczy, im mniej zadań na dzień, tym lepsza jakość pracy.15:541080p 13 15:54Rób mniej. Bogać Się Szybciej. 1080p

Dodał: kolodziejadrian

Chcesz zobaczyć jaka jest różnica pomiędzy milionerem, a resztą? Co odróżnia bogatych od biednych? Sprawdź ten materiał.

 Darmowy trening : https://kolodziejconsulting.pl/pro/trening/zapis-na-trening/?elyoutube
 Grupa na FB: http://bit.ly/2M7hHy6
 Moje produkty: https://www.adriankolodziej.pl/produkty-2/?elyoutube
 INSTAGRAM: https://www.instagram.com/mr.adriankolodziej/28:201080p 41 28:20Różnice pomiędzy BOGATYMI a BIEDNYMI 1080p

Dodał: kolodziejadrian

 DARMOWY TRENING: http://bit.ly/2yJRBsl
 Grupa na FB: http://bit.ly/2M7hHy6 

W tym wideo powiem Ci jak ustalać ceny w biznesie i dlaczego powinieneś sprzedawać drożej niż wszyscy.

Prosta zależność: Cena  Zysk  Rentowność  Jeszcze Wyższa Cena.

Istnieje wiele powodów dla których Twoja cena powinna być wysoka

1. Większość klientów nie podejmuje decyzji na podstawie ceny  co oznacza, że możesz mieć wyższe ceny, niż inni. Klienci mogą porównywać Twoje ceny do innych produktów, gdy są takie same i są to produkty codziennego użytku.

2. Segment klientów  bogaci klienci zawsze będą kupować produkty typu premium. To prosta psychologia. W każdym społeczeństwie są bogaci klienci i uważają, że drogi produkt jest lepszy.

3. Skoro masz lepszą jakość musisz mieć wyższe ceny  czasami zwiększenie ceny i jakości pozwala uzyskać natychmiast większą rentowność biznesu.

4. Żeby utrzymać jakość musisz zwiększyć cenę. Wtedy masz mniej klientów, lepszych i więcej zarabiasz.


Te nagranie nie jest samorozwojowe. Tłumaczę w nim jak robić lepszy biznes. Niech to jest dla Ciebie motywacja. W dalszej części nagrania masz informacje o tym jak zwiększyć ceny bez uszczerbku na sprzedaży.14:331080p 24 14:33SPRZEDAWAJ DROGO - DROŻEJ NIŻ INNI 1080p

Dodał: kolodziejadrian