+ Napisz wiadomość
12124 odsłon wideo
Dołączył(a): 2020-03-20
Foldery
Wyobraź sobie, że chcesz zadeklarować zmienną, która odwołuje się do metody, a więc nie jest zmienną do trzymania liczby całkowitej, lub ciągu znaków lub dowolnego obiektu jakiejś klasy.
Kiedy deklarujesz zmienną która wskazuje na metodę, to oznacza, że będziesz mieć zmienną, która zawiera kod wykonywalny, i możesz wywołać zmienna tak jak byś wywołała metodę za pomocą nawiasów i opcjonalnie możesz przekazać argumenty. 
Aby to zadziałało, musisz utworzyć typ Delegate, więc delegat jest typem, używaliśmy juz słowa kluczowego class, aby utworzyć typ, lub słowo kluczowe struct, aby utworzyć typ, jest tez słowo kluczowe delegate w język C#, a to słowo kluczowe pozwoli nam utworzyć typ, który jest dedykowany do odwoływania się do metod.

Jeśli odcinek się podobał proszę o łapkę, dziękuje !

https://dev-hobby.pl/kursy/c-podstawy-programowania/
https://dev-hobby.pl
https://github.com/mariuszjurczenko
mariuszjurczenko@dev-hobby.pl19:39 20 19:39C# - Delegate 720p 720p

Dodał: MariuszJurczenko

Kolejnym typem, który możemy mieć w klasie są zdarzenia. Wielokrotnie w rozwoju oprogramowania potrzebujemy interakcji aby śledzić komponenty, które wykonują jakieś interesujące rzeczy w nieprzewidywalnym czasie. Na przykład przycisk na ekranie jest elementem, który chcemy śledzić, i chcemy wiedzieć, kiedy użytkownik klika ten przycisk. Nie wiemy dokładnie, kiedy użytkownik kliknie przycisk, ale możemy otrzymywać powiadomienia gdy użytkownik kliknie przycisk czyli gdy zajdzie zdarzenie kliknięcia przycisku i wtedy możemy wykonać pewien kod w reakcji na to zdarzenie. 

Jeśli odcinek się podobał proszę o łapkę, dziękuje !

https://dev-hobby.pl/kursy/c-podstawy-programowania/
https://dev-hobby.pl
https://github.com/mariuszjurczenko
mariuszjurczenko@dev-hobby.pl20:25 27 20:25C# - Events 1080p 1080p

Dodał: MariuszJurczenko

C# - Generics And Reflection.
Kontenera Wstrzykiwania Zależności IoC.

W tym filmie stworzymy interesujący kod z typami geneycznymi, pokaże, jak używać typów generycznych przy pisaniu kodu wykorzystującego refleksję.
Zbudujemy naszą własną wersji kontenera wstrzykiwania zależności co będzie niezwykle edukacyjne. A nasz kontener, który zbudujemy, będzie wymagał oczywiście ogólnych parametrów i będzie korzystał z refleksji i zobaczysz jak to wszystko zrobić.

https://dev-hobby.pl
https://dev-hobby.pl/kursy/c-generics/
https://github.com/mariuszjurczenko
mariuszjurczenko@dev-hobby.pl01:18:18 33 01:18:18C# - Generics And Reflection 1080p 1080p

Dodał: MariuszJurczenko

C# - Tworzenie pliku Excel.

Pokaże jak skonstruować plik Excel w C# i użyjemy do tego biblioteki  
Open XML, C# i .NET Core ...

https://dev-hobby.pl21:52 28 21:52C# - Tworzenie pliku Excel. 1080p 1080p

Dodał: MariuszJurczenko

C# - Tworzenie pliku Excel.

W tym odcinku będziemy pracować z naszym kodem z poprzedniego odcinka i dodamy styl i dokonamy pewnych dostosowań naszego arkusza !!!

https://dev-hobby.pl23:15 20 23:15C# - Tworzenie pliku Excel. część 2. 1080p 1080p

Dodał: MariuszJurczenko

C# - Tworzenie pliku Excel.

Dzisiaj pokażę jak możemy narysować wykres w arkuszu Excel przy użyciu OpenXML!!!

https://dev-hobby.pl
https://dev-hobby.pl/csharp/c-tworzenie-pliku-excel-czesc-3/
https://github.com/mariuszjurczenko/ExcelOpenXml
mariuszjurczenko@dev-hobby.pl24:02 21 24:02C# - Tworzenie pliku Excel. część 3. 1080p 1080p

Dodał: MariuszJurczenko

C# - Wprowadzenie Do Kolekcji

Jak kodować za pomocą prawdopodobnie najbardziej przydatnych i najczęściej używanych kolekcji,takich jak: tablica, lista, stos, kolejka i słownik oraz, co ważne, kiedy używać każdej z tych kolekcji.

https://dev-hobby.pl/kursy/c-generics/44:40 24 44:40C# - Wprowadzenie Do Kolekcji 1080p 1080p

Dodał: MariuszJurczenko

C# Najlepsze Praktyki Podstawy Języka

W tym filmie pokaże że definiowanie odpowiednich klas w odpowiedniej warstwie aplikacji może być dużym wyzwaniem. Podążanie za najlepszymi praktykami kiedy definiujemy nasze klas pomaga nam odpowiednio napisać nasz kod, podczas tworzenia aplikacji, rozwoju, debugowania, testowania i konserwacja aplikacji staje się dużo łatwiejsza. Ten rozdział obejmuje najlepsze praktyki przy definiowaniu klas C#. 

https://dev-hobby.pl
https://dev-hobby.pl/kursy/c-najlepsze-praktyki-podstawy-jezyka/
https://github.com/mariuszjurczenko
mariuszjurczenko@dev-hobby.pl

Całościowe omówienie tematu 
C# Seria Programista  część 3  Najlepsze Praktyki Podstawy Języka
Wiele przydatnych wskazówek i dobrych praktyk dostępne jest na kursie:

https://dev-hobby.pl/kursy/c-najlepsze-praktyki-podstawy-jezyka/01:12:34 31 01:12:34C# Najlepsze Praktyki Podstawy Języka 720p 720p

Dodał: MariuszJurczenko